Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Jessica - 22 oktober 2010 11:29

Jag lovar - ni kommer inte tro mig.

Jag är redan klar!

Inget straff för mig idag inte!

Det är min mans uppgift att dammsuga och torka av alla ytor, så jag har plockat undan grejer, städat köket och badrummet.

Är jag grym eller vad?

Efter dammsugningen ska jag moppa också. Sen är det skinande rent i vår lya:)

 

ÅHHH! Tvätten kallar:)

 

(inte kallnar)

Av Jessica - 22 oktober 2010 09:34

Idag ska jag städa hos en riktigt rik, snobbig familj. Jag ska snoka och göra det så jävla fint för annars blir jag bestraffad med slag och kanske blir inlåst i en skrubb. Jag måste skynda mig för jag ska tvätta åt dem också och när de kommer hem klockan två ska det vara klart!


Det blir nog roligare att städa om jag gör det på låtsas.


Klockan två slutar min tvätt-tid. Vore skönt att ha min del av städningen klar innan dess. Då kan jag gå och träna i lugn och ro sen :)


Bäst att sätta igång så att frun i huset inte får en anledning att straffa mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards