Alla inlägg under september 2008

Av Jessica - 17 september 2008 09:02

Jisses, vad längesedan det var jag skrev någonting. Det har ju hänt en del, som det brukar när man inte hörts på ett tag. Nummer ett är väl att jag har börjat skolan. Det är sjukt roligt och jag känner att jag lär mig så mycket. Häftigt att vi har så grymma lärare som verkligen är stora namn inom musikbranschen och sådär. Mindre bra är att jag känner mig så sjukt stressad - vi har tonvis av läxor och övningar som ska göras var dag. Huh, jag blir svettig i pannan bara jag tänker på det. Men fan, jag ska verkligen göra allt jag kan för att utvecklas det här året!

Klassen är jättegullig. Tänka sig, men jag har fått kompisar :.)

Naturligtvis saknar jag hemma hos familjen och mina vänner där, men om några veckor kommer jag ju hem! Ska bli jättemysigt! Lagom till mammas födelsedag också!


Jag åker till Christoffer i Skara ikväll för jag har studiedagar torsdag och fredag, vilket ska bli skönt, för jag har varit lite sjuk på senaste tiden:(


Och vet ni vad? I vår ska jag och min man flytta ihop på riktigt! Har vi i alla fall planerat. Så om någon vet någon som har en kompis vars fasters särbo ska flytta ut från en tvåa någonstanns - hör av er :)


Puss (okej ni får en till för jag blir kanske borta länge)




Ovido - Quiz & Flashcards