Alla inlägg under januari 2007

Av Jessica - 31 januari 2007 14:35

Det känns konstigt att börja om helt på nytt. Med bloggen och allt menar jag. Även fast jag tycker att den är väldigt rosa (jaså?) och fin.Just nu är det balett som gäller. Jag är helt såld. Jag tycker det är så himla roligt och jag känner att jag verkligen utvecklas. Ikväll är det dock salsa som gäller. Äntligen ska Jessica ta tag i sit liv och lära sig dansa SALSA. Om drygt en vecka ligger jag och min mamma i en bubbelpool med en drink i ena handen och blir masserad av en massa snygga män. Vi ska nämligen på SPA!!

Av Jessica - 29 januari 2007 20:43

Elin min kära, har skickat så mycket ny och bra musik till mig att jag blivit alldeles lyrisk!Idag har jag och Erwin improviserat lyft i en korridor i skolan. Vi har stått på händer (jag klarade det jättelänge) i en annan och jag och Clara har gjort vår specialare - springa jättefort och glida jäääättelångt på det hala golvet i en tredje korridor. Man kan nästan säga att jag levt mitt liv i korridorer idag.Jag har varit duktigt och skrivit ut 22 cv som jag ska lämna till olika butiker imorgon.Jag har inte städat fastän jag borde, här ser inte så skinande rent ut som jag önskade att det gjorde. Fast det är bara golvet som ser lite skitigt ut då. Jag har blivit bra på att hålla ordning. Haha!

Av Jessica - 28 januari 2007 21:12

Mitt allra första inlägg i min nya blogg vill jag tillägna min gode vän Emil. Jag ska skriva lite om honom så att ni vet vem den mystiske unge mannen som jag tillägnar det första inlägget till är.Emil är..... en lång ung man. För att vara mer exakt är han 190 cm och är alltså längre än mig som får nöja mig med mina 170.... halvnorsk. Otroligt underbart om ni frågar mig (finns det något hetare än norska? Nej, jag menar det) och har blont, lite lockigt hår.... jättesnäll. Han får mig väldigt ofta på glatt humör när jag inte är på så glatt humör som jag är efter att jag pratat med honom.... rolig. Hah. Ja. Hihihi.... stark. Tro mig, det finns de med blåmärken och det finns de med BLÅMÄRKEN. Jag tillhör den senare kategorin. Emil skulle under vår gemensamma högstadietid lära mig att slåss. Behöver jag säga mer?... klen. Om man jämför med mig då. Jag är en vilde (typ).... charmig. Smile baby, smile.... snygg. Har jag inte bara snygga vänner?... i revinge och gör lumpen och blir smalare och smalare och får en massa muskler. Mmm. ... modemedveten. Alla av betydelse vet att alla passar i rosa. För han man läst Fab 5- boken så vet man det. Och har man läst Fab 5-boken är man en man. Och har man Fab 5- boken i sin bokhylla, som Emil har, då är man en man med stil.Jag hoppas att jag får någon sorts belöning för att jag är en så godhjärtad människa att jag berömmer och lovordar my dear friend så här mycket.Jag bad Emil säga något som gjorde mig på glatt humör. Då föreslog han att jag skulle tillägna honom ett blogginlägg. Är jag gladare? JA!Tack Emilio. (Fast jag vill fortfarande ha smycken du:D)Ni får jättegärna berömma min nya, rosa, fina blogg.Kram på er.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards