Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Jessica - 18 oktober 2010 14:01

Igår var jag och Christoffer på bio.

En film jag verkligen tycker om är "Efter bröllopet" av Susanne Bier.

Vi såg hennes nya "Hämden".

Alltså. Så jävla bra. Det var riktigt bra regi, grymma skådespelare och ett viktigt budskap.

Allt en film ska ha.


Jag har börjat träna på gym. Inte min grej egentligen, men om man bortser från "inte" och "egentligen" så är det jätteroligt!

Och framför allt skönt. Efteråt.

Jag känner hur beundrad jag blir där jag sitter i rygg-maskinen och spänner mig så att musklerna spelar över hela kroppen.

Inte ett öga kan undgå min starka kropp.

Jag är beundrad och respekterad. Ingen sätter sig upp mot mig!


Så kunde vara.

Så kommer det kanske bli.

I mina tankar är det så i alla fall. Och vem har sagt att det inte är på riktigt då?


En tråkig grej:

Mitt busskort gick ut igår.

jag  = 700 spänn fattigare idag.

Hatar, hatar, hatar att betala dyra pengar för något så litet som ett busskort. En liten plastbit.

Man tycker ju att man borde få något stort, type en stor diamant som man ska dingla med framför näsan på busschauffören.

Eller en stor blomma, man får ta ett blad av var gång man ska resa.

Ett plastkort.

Hmpf.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards