Alla inlägg under juni 2008

Av Jessica - 24 juni 2008 09:54

Än en gång har jag kommit hem från en otroligt mysig vecka! Jag och Christoffer var på Gräsö, en ö i Stockholms skärgård, och firade midsommar på deras landställe. Om en idyll kan bli verklighet var det den platsen! Tänk er en stor tomt med ett rödmålat hus och tillhörande stuga, havet i ögonen när man ser ut genom fönstret. Att åka ut med båten var väldigt spännande! Jag har aldrig varit ute på havet sådär innan, men det var verkligen mysigt! Vi fiskade, både från båten och när vi stannade till vid en ö.


Nu är jag hemma igen, ska börja jobba, vilket inte är alldeles jätteroligt, men det är ju bra pengar! Nu ska jag gå upp och möta den nya dagen med ett leende!

Av Jessica - 4 juni 2008 10:26

Efter mycket fläng hit och dit och omtumlande upplevelser befinner jag mig hemma i Lödde hos mamma och pappa! Känns jättebra! Det är underbart att komma hem och bli ompysslad, kika in i ett välfyllt kylskåp och få sina kläder tvättade!


Bostadssökandet har börjat än en gng, mne den här gången gäller det inte härliga Göteborg utan Sköna Stockholm! Jag ska gå singer/songwriter sånutbildnng på Kulturama ett år framåt är det tänkt! Ska bli verkligne bli jätteroligt! Så är det någon som har en lägenhet som ni ska hyra ut, ellr känner nån som känner nån osv, så hör gäääärna av er!


Ikväll är det studentdax! Min söta sis har vuxit upp och blivit stor! Jag och Joel tar bilen in till Malmö för att se det lilla livet springa ut och sen beger vi oss till studentskivan:) Ska bli så kul!


Imorgon kommer Christoffer hit! Han slutar skolan och har sitt efterlängtae sommarlov! Och jag får min efterlängtade älskling tillbaka efter två dagar, haha.


Som vanligt måste jag rusa iväg genast, men jag ska bli bäättre på att blogga, I promise!


Ha det godis!

Ovido - Quiz & Flashcards