Alla inlägg under oktober 2008

Av Jessica - 16 oktober 2008 09:06

Tänk vad tiden går fort! Är det bara jag som tycker det eller är det någon som mixtrat med den?


Jag har snart gått åtta veckor i skolan. Det känns helt otroligt. Skumt.. Jag fattar inte riktigt att jag gått typ halva terminen. Om en vecka är det lov:)


Idag i skolan ska jag stanna kvar i studion för att spela in lite låtar, tänkte jag. Ska bli skitkul!


Nu måste jag dra!


Pyss

Av Jessica - 2 oktober 2008 20:38

Efter imorgon har jag gått sex hela veckor i skolan. Det har gått otroligt fort, men det är kul fortfarande. Känns liksom inte jobbigt att gå dit utan är jag trött på morgonen tänker jag barä på hur mycket jag verkligen trivs och så kommer jag upp!

 Härligt:)


Imorgon kommer Christoffer hit, ska bli jättemysigt. Det tar på en att vara ifrån så mycket, blir så hattigt fram och tillbaka. Och dyrt. Men det är det värt:)


Men vi letar som sagt lägenhet, så snälla hör av er om det är någon sm känner någon (och så vidare)


Det ska bli härligt med helg. Och Christoffer:)

Ovido - Quiz & Flashcards