Alla inlägg under juli 2008

Av Jessica - 21 juli 2008 17:18

Fyra jobbdagar kvar och sedan blir det nog inget mer jobb för mig på ett tag. Känns härligt faktiskt! Om en vecka drar jag upp till Christoffers sommarställe och glassar där. Jag längtar nästan ihjäl mig. Var där över midsommar också och det är verkligen ett paradis - mysigare ställe får man leta efter:)


Om ungefär tre veckor flyttar jag upp till Stockholm också. Känns spännande, men jag är så fruktansvärt nervös för att börja skolan. Jag är alltid det när det är ny klass och ny stad, men det är väl inte så ovanligt kan jag tänka mig. Det är ju trots allt en alldeles ny situation man hamnar i. Förhoppningsvis är klassen bra och skolan givande och jag vet ju att jag kommer bo bra... Naturligtvis är det sjukt roligt också!


Förrestgen så har jag förälskat mig i Dan Browns böcker. Ni vet Änglar och Demoner, Da Vinci Koden och I Cirkelns Mitt. Har idag börjat på den fjärde boken Gåtornas Palats. Vill bara läsa hela tiden!


So long friends!

Av Jessica - 18 juli 2008 22:56

Är nyss hemkommen från  goa Göteborg. Har spenderat tre dagar tillsammans med Christoffer, Magnus och Brus i Lindome och vi har haft väldigt roligt!


I söndags firade jag och Christoffer ett år. Är så sjukt att det redan gått ett år. Vi var på Ven torsdag till lördag, den mysigaste resan jag någonsin varit på:)


Jag vet att jag är jätteseg på att skriva i bloggen, men det är så mycket som händer hela tiden att jag inte har ro att sätta mig och skriva. Jag tycker ju om när jag gör det men jag vet själv hur tråkigt det är att läsa bloggar där det inte står någonting liksom. Jag vill ju ha något vettigt att säga.. Men jag ska försöka att lova (märk väl försöka) att jag ska bli bättre på att blogga när jag börjar skolan i Stockholm i augusti.

 Förhoppningsvis blir det något inlägg innan dess, men annars vet ni att jag lever ett otroligt hektiskt liv (host) och måste ha gott om tid att vila upp mig.


Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards