Alla inlägg under september 2007

Av Jessica - 18 september 2007 15:11

Jag är på väg till Skara just nu. Ska stanna där en hel underbar vecka.


Jag är på väg någon annanstans i mitt liv också. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men jag får helt enkelt se vart det leder.


Annars är jag fullkomligt nöjd med mitt liv just nu. Allting (utom ett litet hinder) är så bra.


Jag är på väg.

Av Jessica - 13 september 2007 23:04

Seriöst. Min pojkvän är den underbaraste som finns i hela världen. Vi firar två månaer idag och vet ni vad han har gjort?


Beställt BLOMBUD! Fattar ni? Blombud!!


Jag höll på att smälla av när jag kom hem och mamma och pappa berättade hur en bil hade kommit och leverat de tre stora röda rosorna och ett rosa kort till mig. Jag fattar det inte.

Jag kan inte fatta att jag fått en sådan guldklimp till pojkvän. 

 Du är den underbart finaste. Hjärtan till dig.

Av Jessica - 1 september 2007 00:15

Vad gör man när kroppen inte har samma tempo som ens vilja?

Vad gör man när allting är uppochner?

Vad gör man när hela ens egen värld vänt sig med taggarna mot en?

Vad gör man när man inte har några känslor?

Vad gör man när man känner för mycket?

Vad gör man när huvudet blir översvämmat?

Vad gör man när man inte kan se vad som är verklighet?

Vad gör man när fastnat i sig själv?


Jag vet inte.

Ovido - Quiz & Flashcards