Alla inlägg under augusti 2008

Av Jessica - 24 augusti 2008 15:58

Idag åker christoffer till skara. jag hatar det  och jag kommer känna mig så ensam nu. fast skolan börjar imorgon så jag kommer ju ha fullt upp att göra. i helgen blir det norrköping för att se everything is poetry-premiären. ska bli jättekul! men nu ska vi in till stan och dumpa av honom. känns för jävligt faktiskt.

Av Jessica - 14 augusti 2008 16:34

Då var jag åter i Stockholm. Den här gången stannar jag ett helt år och antagligen längre! Sitter hemma i Christoffers föräldrars hall, min nya bostad. Inte hallen då, utan huset. Om en och en halv vecka börjar skolan - snacka om att jag är nervös! Men jag tror samtidigt att det kommer bli väldigt roligt och givande!


Mamma och pappa var här måndag till onsdag och hjälpte till att flytta. Åkte in till Stockholm på tisdagen och hälsade på släktingar och gick omkring och beundrade den vackra staden.


Nu ska jag bränna ut lite partymusik för imorgon är det grillfest!


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards