Alla inlägg under maj 2009

Av Jessica - 9 maj 2009 13:24

ÅH JAG SKÄMS!


Jag är så extremt dålig på att uppdatera här. I'm sorry:)


Det har hänt lite saker, som vanligt. För det första:


CHRISTOFFER HAR KOMMIT IN PÅ TEATERHÖGSKOLAN I MALMÖ!!!


Det är så sjukt underbart. Detta betyder att vi kommer flytta ihop i Malmö i sommar någongång! Så om någon har en lägenhet eller känner någon som känner någon (osv.) som har en tvåa eller större, skullejag bli JÄTTEGLAD om ni hörde av er:)


Förra helgen var  jag och Christoffer på hans familjs sommarställe. Det var underbart mysigt. Huset ligger precis vid vattnet i Stockholms skärgård och vädret var helt otroligt. En helg som inte glöms bort i första taget!


Ikväll ska vi se Stockholms teaterhögskole-elevers föreställning! Ska bli roligt!:)


Nu ska jag gå och väcka min man!


Pyss!

Ovido - Quiz & Flashcards