Alla inlägg under januari 2008

Av Jessica - 31 januari 2008 10:13

Om mindre än två veckor blir jag sambo. Låter så vuxet. Som att jag var 35 och tvåbarnsmamma. Men nej, mina kära vänner, så är det inte. Jag ska flytta ihop med min underbara älskling Christoffer.


Innan jag gör det händer det lite andra roliga saker, men jag vågar inte skriva här för man vet aldrig vad som kan hända då.


Jag har fyllt 20, ja just det. Har till och med varit på systemet (oj, det har ju ALDRIG jag, tänker ni som läser) Magnus var här i helgen, så jävla roligt det var!


Nu ska jag gå upp och vara duktig!

Puss!

Av Jessica - 15 januari 2008 20:29

Imorgon blir jag 20 år. Då lämnar jag tonåren bakom mig och går in i den läskiga vuxenvärlden.

 Med med mys med familjen på morgonen och middag ute på kvällen kan ju inte dagen bli annat är bra:D


Av Jessica - 15 januari 2008 20:29

Imorgon blir jag 20 år. Då lämnar jag tonåren bakom mig och går in i den läskiga vuxenvärlden.

 Med med mys med familjen på morgonen och middag ute på kvällen kan ju inte dagen bli annat är bra:D


Av Jessica - 6 januari 2008 22:11

Jag är ledsen men alla som har distansförhållanden vet om att det är så här man är när man är ifrån den man älskar. Jag kan inte hjälpa att jag är deppig och tråkig och inte lika wild&crazy som jag varit innan. Jag vet om att jag är dålig på att hålla kontakten med folk. jag vet allt det där. Jag kan bara inte hjälpa det. det tär väldigt mycket på en psykiskt att ibland få ha det bra och ibland vara alldeles ensam. Det låter patetiskt men det är så det är. Jag har alltid sagt att "det är väl inte så farligt, kärlek är bara kärlek" men nu vill jag bara slå på den Jessican med en hammare och banka in lie vett i huvudet på mig själv. Om det är kärlek som jag känner för Christoffer, vilket jag är 100 % säker på att det är så är det inte BARA kärlek. Det är allt. Det är ALLT. Tro mig inte om ni inte vill, men jag är 100% säker på att jag och Christoffer kommer leva resten av våra liv tillsammans. Jag är trött på alla som säger att vi inte kommer det. Vad har ni för rätt att säga så?

Oj nu blev jag lite upprörd, det var inte alls det jag tänkte säga, men nu är det sagt och sagt är sagt och kommer aldrig tillbaka.

!


Även fast jag är tråkig och trött, så tänker jag på er. jag är inte bra på att höra av mig bara. Förlåt:(

Ovido - Quiz & Flashcards