Alla inlägg under november 2007

Av Jessica - 28 november 2007 23:19

Jag är jättedålig på att skriva här. Men jag mår bra och går långsamt framåt. Åt rätt håll.


Finns så mycket fint här i världen. Vore synd att gå miste om det.


Det tänker i alla fall inte jag göra!


Jag älskar dig och dig och dig och dig.

Av Jessica - 16 november 2007 08:37

Fy fan vad jag mår piss just nu. Känns så jobbigt att lämna Christoffer och åka hem igen. Jag har varit fullständigt lycklig i tre hela veckor och nu försvinner den. Jag ska verkligen försöka hålla fast vid allt underbart veckan som kommer.


Lödde, Lund, bio, naturgodis, hyrfilmer, mysa, Mods, tåg, Göteborg, Lindome, Magnus, Bugg, Mjölby, hotell, Nellis, ramla, trappa, Skara, perfekt, Stockholm, Mjölby, skåne, Mika, fest, Skara, middag, röster, fyra månader, Stockholm, Täby, provfilmning, Söder, Skara, handla, Skara skolscens öppna scen, Kom änglar, I'm yours, underbart, KÄRLEK, avsked, fan.


Så sammanfattar jag min vecka. Med andra ord: UNDERBART!


Jag ser smått konstig ut på bilden haha.

Av Jessica - 3 november 2007 20:28

Jaha, då var man tillbaka i underbara Skara efter en alldeles underbar vecka. Fredag till torsdag spenderades hemma i Löddeköpinge tillsammans med Christoffer.

 På torsdagen åkte vi till Götet och träffade Magnus. Vi festade till det lite på kvällen där, men det vra balla med buggande killar haha.

PÅ fredagen, alltså igår, kom Fia, Victor, Albin och Bäck från Mjölby och vi checkade in på vårt hotell. Sjukt najs att bo på hotell!

Även den här kvällen festades det till. Vi kom inte på Sticky efter att ha lekt maffia och ringen på hotellet, men vi gick till ett ställe, Nellis och det var sjukt roligt!


Nu ska vi snart iväg och lyssna på ett band!


PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards