Alla inlägg under april 2008

Av Jessica - 17 april 2008 11:50

Nu har jag snart bott i Stockholm en månad. Tiden går verkligen så himla fort! Roligt har det varit i alla fall. Vi filmar varje dag i skolan och jag har varit på en audition till en musikutbildning och gjort en provfilmning. Alltid bra:)

Imorgon bär det av till Skara för första gången sen jag flyttade hit. Lite skumt! Men mysigt ska det bli i alla fall:) Jag stannar där till måndag och åker nog direkt till skolan sen. Snart är ju kursen slut! Bara tre och en halv vecka kvar!


Av Jessica - 9 april 2008 11:36

Nu har jag bott i Stockholm i drygt två veckor. Det har verkligen gått så himla snabbt. Skolan är helt underbar. Jag känner att jag utvecklas i mitt skådespeleri varje dag och klassen är jättebra! Pappa hade släktkalas i helgen så jag och Christoffer var och hälsade på hemma:) Så otroligt mysigt! Min familj  betyder mycket  för mig och det är så underbart när vi ses:) Jag och min brorsdotter Hanna hade en liten konsert för resten av folket. Det gick väldigt bra! Hanna är sjukt duktig på att sjunga!


Jag ska få träffa min älskling även denna helgen - antingen åker jag till Skara på fredag, eller så kommer han hit på torsdagkväll. Vi får se hur saker och ting utvecklas.


Nu ska jag ut på dagen andra promenad - härligt! Jobbigt att snön har kommit tillbaka här i Stockholmstrakten. Hur är det på andra ställen?


Puss och knuss!

Ovido - Quiz & Flashcards