Alla inlägg under februari 2009

Av Jessica - 15 februari 2009 22:07

Veckorna flyger förbi, tycker inte du det? Det känns som att man går i en cirkel och inte kommer någonvart samtidigt som tiden går fortare för var sekund.


Imorgon är det ny vecka och jag ska försöka ta nya friska starka tag:)


Jag vet att jag är sjukt tråkig här på bloggen, men det är bara att vänta på bättre tider, så löser sig allt ska du nog se.


God natt!

Av Jessica - 9 februari 2009 09:47

Är hemma och är sjuk. Det är så tråkigt när kroppen blir arg för minsta lilla

rörelse.


skicka gärna många hälsningar, för jag älskar att få omsorg och att spela martyr.


tack.

!!

Av Jessica - 7 februari 2009 13:04

Den 13 mars ska jag och Christoffer gå på Hello Saferide! Hon är så sjukt grym och att han har gått och hemlighållt att han köpt biljetter till konserten gör mig ännu mer kär!


Hade ensemblekonsert i torsdags. Gick riktigt bra! Är så himla roligt att stå på scen och att framför något man skrivit själv är helt underbart!


Nu ska jag och Chris åka in till stan!



Av Jessica - 4 februari 2009 22:25

Min pojkvän är bäst! Hello Saferide- here I come:D:D



Ovido - Quiz & Flashcards