Alla inlägg under oktober 2007

Av Jessica - 15 oktober 2007 09:45

Ikväll är det Sturup-Arlanda som gäller. Ska bli sjukt mysigt och roligt att komma till Stockholm igen, att få vara med min älskling och träffa hans familj lite mer:)


Nu måste jag åka in till Lund.


Pouss

Av Jessica - 11 oktober 2007 10:42

Aldrig har jag haft så roligt som jag hade i helgen. Det kommer bli så sjukt bra. Jag och Victor arbetar väldigt bra ihop, vi kompletterar varandra fantastiskt.


Jag åker till Stockholm nästa vecka för Christoffer har fått ett reklamfilmsjobb för Max. Jag är så stolt över honom. Det var jättemånga som fick provfilma, men de valde honom! Men egentligen är jag inte förvånad för han är övergrym. Och han är min!:D


Jag kan inte fatta att han och jag har det så perfekt. Det är bara Det Jävla Avståndet som är i vägen.


Livet leker annars, jag saknar Mjölby-livet jättemycket bara.


Av Jessica - 2 oktober 2007 08:44

IMorgon åker jag tillbaka till Mjölby och det kommer bli så underbart att träffa alla. Nästan direkt åker vi in till Norrköping och SVT för att medverka i direktsändning, eftersom filmcrewet vann finalen i en filmtävlig nu i helgen. Tyvärr får inte jag vara med haha, men det är så himla roligt att de vann!


Veckan som kommer, kommer nog bli en av de roligaste för mig. Visst, det är mycket hårt arbete, men jag får göra det jag tycker är kul och dessutom får jagju träffa alla mina nya underbara vänner. På fredag kommer Christoffer och Magnus också dit så det kommer ju nästan bli som i somras:D


Victor och jag kommer vara bäst i världen!

Hah!

Ovido - Quiz & Flashcards