Alla inlägg under januari 2009

Av Jessica - 23 januari 2009 20:54

Sitter och spelar gitarr och sjunger med älsklingen min. Skönt med helg!


Satt i studion och lade piano själv, är verkligen stolt över mig :)

Av Jessica - 20 januari 2009 17:02

Nu ska jag snart in i studion för att spela in mina sjukt grymma låtar. Det är riktigt roligt att spela in, timmarna bara flyger iväg och man känner sig fri på något sätt. Härligt att känna att det är ens egen musik man producerar också. Mitt liv är så bra just nu!


Hej hopp nu ska jag gå in och göra en hit!


Puss

Av Jessica - 15 januari 2009 17:25

Alltså vet ni vad? Kommentarerna nästan fullkomligt rullar in! Den här månaden har jag fått två stycken här på bloggen plus den där av min mamma:D JAg är i sjunde himlen:D


Idag har jag jobbat i studion och har börjat spela in andas med dig - det är så himla kul! Jag kan sitta hur länge som helst och bara jobba och jobba och jobba!


Skrev en ny låt precis. En riktig kärleksdänga. Fast inte FÖR klyschig. Jag är nog bra på att inte skriva klyschiga låtar. Jag är duktig hihi:)

Av Jessica - 14 januari 2009 19:45

Ikväll är jag så himla trött. jag vet varken ut eller in, upp eller ner, bak eller fram osv.


Så det fick bli en kortis idag!


Snark!

Av Jessica - 13 januari 2009 19:11

Nu har jag börjat skolan igen och det känns jätteroligt faktiskt! Inser nu hur mycketjag faktiskt tycker om och trivs i min klass med de vänner jag har där!


Vi har dock fåått väldigt mycket att göra redan, jag känner att jag inte riktigt hänger med, men det ska nog lösa sig. Hade lovat mig själv att träna idag men jag är så sjukt trött och har annat som jag måste göra, men jag ska faktistk ta mig i kragen och träna i alla fall:)


Så nu kära vänner ska jag ta tag i mig själv och göra bra saker.


Av Jessica - 10 januari 2009 13:03

Nu har jag legat på latsidan igen med bloggandet, men det har sin förklaring! Jag har kommit till Stockholm igen och varit alldeles förblindad av min pojkväns charm:)


På måndag börjar skolan och det är inte utan att jag tycker att det ska bli lite jobbigt. Att vara ledig ÄR skönt, oavsett om man trivs i skolan eller inte. Men jag vet också att när jag väl kommer dit kommer jag ha det hur kul som helst!


Nu ska jag gå och duscha!


Av Jessica - 7 januari 2009 22:34

Kan ni tänka er? Om ni kollar inlägget under det här så ser ni att jag har fått en kommentar! Tack du:)


Och min mamma sa faktistk till mig idag att hon läst och att istället för att skriva så gav hon mig den in real life - det ni!


Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och skolan börjar på måndag. Sjukt att jag varit ledig i snart tre veckor! Kommer kännas så konstigt att börja skolan nu och ha fasta tider och gå upp tidigt på morgonen för att åka till skolan och göra röstuppvärmning. Men jag trivs så himla bra så jag ska inte klaga.


Jag kommer ju hem hit igen nästa vecka för då fyller jag 21 och ska fira med familjen. Fredrik är dock inte här för han är ju i USA men Christoffer kommer också vara här och vi ska äta krabba:D


Jag vill också skänka en tanke till min mor som måste gå upp jättetidigt. Du är stark!:D


Nu ska jag sova, vi hörs imorgon!


Av Jessica - 6 januari 2009 17:13

Det är faktiskt lite deprimerande att inte få någon kommentar. Jag skulle så gärna vilja få. Det är ju jätteroligt när någon bryr sig, tycker ni inte det? Fast i och för sig smygläser jag andras bloggar utan att ge mig till känna. Det är för att jag är en feg och otrevlig vän.


Så snälla - kmmentera så kmmenterar jag!


Puss



Ovido - Quiz & Flashcards