Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Jag kom ihåg:)

Av Jessica - 4 januari 2009 22:15

Wow! Jag kom ihåg att skriva. Du vet, det har liksom inte blivit en vana än. Men det kommer väl får jag hoppas. Jag läste någonstans att en blogg var en sida där någon skrev om någonting speciellt, till exempel matlagning, musik, andliga upplevelser. Men jag då? Vad skriver jag om? Kanske är det det som är mitt signum - att jag inte skriver om någonting särskilt? Att det är min "grej" liksom, att det är det som gör att du vill läsa det här? Frågan är om du ens läser det här. Det finns kanske ingen "du" som läser nu. Jag skriver men ingen läser? Är det så? När jag skriver "du" menar jag inte någon speciell, alltså en specifik person utan mer du som läser nu, men om det inte finns någon som läser nu så spelar det ju ingen roll.


Jaha ja. Jag är förkyld och snuvig och måste byta lakan. Det är extremt jobbigt just nu känner jag, men även fast klockan enligt vissa inte är så mycket så är jag så kvälltrött att jag MÅSTE lägga mig NU!


Så godnatt, kära du, vem du nu än är som läser detta, så hörs vi (förhoppningsvis imorgon) Kommentera gärna om du läser detta, så vet jag om någon bryr sig:)


 
 
Ingen bild

Christoffer

14 januari 2009 23:03

Jag bryr mig, jättemycket :.)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 oktober 2010 10:03

Var och såg Spamalot på Nöjesteatern i Malmö i lördags. Det var kul. Jag, som varit ute en del i världen, har sett den på Broadway i New York för ett par år sen. En del skämt som var fruktansvärt roliga där, gick inte riktigt hem här. Så över...

Av Jessica - 22 oktober 2010 11:29

Jag lovar - ni kommer inte tro mig. Jag är redan klar! Inget straff för mig idag inte! Det är min mans uppgift att dammsuga och torka av alla ytor, så jag har plockat undan grejer, städat köket och badrummet. Är jag grym eller vad? Efter da...

Av Jessica - 22 oktober 2010 09:34

Idag ska jag städa hos en riktigt rik, snobbig familj. Jag ska snoka och göra det så jävla fint för annars blir jag bestraffad med slag och kanske blir inlåst i en skrubb. Jag måste skynda mig för jag ska tvätta åt dem också och när de kommer hem klo...

Av Jessica - 20 oktober 2010 14:44

Ibland, när inspirationen tar slut, sitter jag där som en deg. Men jäst i. Jag jäser och jäser och jäser tills jag är så tjock och pluffsig att jästen inte kan verka mer. Så känner jag mig nu. Jag har ingen inspiration till någonting just nu....

Av Jessica - 18 oktober 2010 14:01

Igår var jag och Christoffer på bio. En film jag verkligen tycker om är "Efter bröllopet" av Susanne Bier. Vi såg hennes nya "Hämden". Alltså. Så jävla bra. Det var riktigt bra regi, grymma skådespelare och ett viktigt budskap. Allt en film s...

Ovido - Quiz & Flashcards